Zoeken in deze blog

donderdag 28 juli 2011

KL Sentral

Selamat pagi,

Ik ben net terug van een 2daagse in de hoofdstad van Maleisië, Kuala Lumpur. Ik had er een afspraak met AFS en verbleef er ondertussen 2 dagen bij een Chinese familie. Wat een verschil met mijn ex-gastfamilie (dat verhaal komt later..). Ik had er 2 chinese gastzusjes die me overal naartoe brachten en ik ontdekte er het meest wonderbaarlijke drankje in de hele wereld: Strawberry smoothie with Pearls!

Ik kan de smaak amper in woorden omzetten, maar het betreft een smoothie van aardbeien waar ze jelly parels aan toevoegen die een zeer uitzonderlijke smaak afgeven aan het volledige drankje. Het is iets die vooral bekend is bij de Chinezen en je kan het drankje met verschillende smaken kiezen zoals Passion Fruit, Mango, Strawberry, Tea, Mokka, ...

Ik heb me in die 2 dagen volgepompt met dit ene drankje, zo onbeschrijfbaar verrukkelijk! Dit zou wel eens een groot succes kunnen worden in België, wat denken jullie, openen we een zaakje?

Voor wie meer interesse heeft, bezoek zeker eens hun site: http://www.chatime.com.au/
(Het is oorspronkelijk uit Australië afkomstig)

1 opmerking:

  1. Je doet me ook zin krijgen, jammer genoeg blijft het daarbij! :D

    BeantwoordenVerwijderen