Zoeken in deze blog

donderdag 28 juli 2011

Changement de décor

Wat betreft het verhaal over mijn ex-gastfamilie..

Na mijn zalige 2daagse in KL kwam ik terug naar Perak en kreeg wat minder goed nieuws te horen.. Mijn gastmama staat er niet meer voor open mij in huis te nemen en laat me over aan een Indische familie. In een gigantisch huis leef ik samen met mijn nieuwe gastouders, 1 gastzus en 3 gastbroers. Het is mijn voorlopige verblijf voor de komende 10 dagen en het bevalt me tot nu toe zeer goed. Het zijn lieve mensen die goed voor me zorgen en ik slaap met mijn gastzus op de kamer, wat me wat meer op mijn gemak stelt.

Om jullie toch wat op de hoogte te houden, moet ik jullie melden dat AFS mijn terugkeer naar huis aan het regelen is. Hier zit echter een lang verhaal achter, maar het komt er op neer dat ik nog 2 weken heb om van mening te veranderen, en zoniet, ik definitief naar huis terugkeer.

Nieuwsgierig naar het lange verhaal hierachter? Mail me eens persoonlijk op oonahermans26@hotmail.com

1 opmerking:

  1. Heyy

    Had je meteen bij de Indische gastfamilie gezeten, zou het er waarschijnlijk veel aangenamer geweest zijn tot nu toe.

    Jammer, maar ook een geluk voor jou dat je eindelijk verplaatst bent, want zo had het ook geen zin.

    Voor de rest, geniet er nog van en ik heb het gevoel dat je er meer van aan het genieten bent dan voordien en dat mag ook eens na die tijd van ellende! XxX

    BeantwoordenVerwijderen