Zoeken in deze blog

vrijdag 29 juli 2011

Pasa Malam

Jullie vragen jullie waarschijnlijk af wat dat nu in godsnaam weer te betekenen heeft? Ik dacht erover na jullie te laten raden, maar toen dacht ik aan de vergiftigde zielen onder ons die Google Translate zouden gebruiken om zichzelf op een voetstuk te plaatsen, dus doe ik dit maar niet.

Wat is een Pasa Malam? Mijn beste vriend Google Translate vertaalde het als Pasa`s nachts, maar dat is het dus logischerwijze niet. Denk nu niet dat ik een vergiftigde ziel ben omdat ik Google Translate gebruik, het was gewoon bij wijze van spreken (voor diegene die dat nog niet doorhadden en mij serieus namen).

Terug naar de juiste vertaling, met de nadruk op juiste, van Pasa Malam. Het is een avondmarkt waar je gezellig kunt gaan rondlopen, plaatselijke versnaperingen proeven en traditionele souvenirs kopen.

Voor wie houdt van goedkoop en lekker, zal zich daar zeker thuis voelen. Ik ga er alvast dit weekend heen!

Benieuwd naar wat ik er zal zien en proeven? Bekijk dan regelmatig mijn blog want foto`s volgen zeker!

1 opmerking:

  1. Hey Oona,

    we volgen met heel veel belangstelling je blog en je activiteiten.
    Een reactie vanuit Belgiƫ zal je wellicht meer dan deugd doen. De zomer heeft zich hier nog niet van haar beste kant laten zien. Vanaf maandag zou het beteren.
    Julie houdt met heel veel plezier een oogje in het zeil in verband Cezane en de poesjes. Ze doet dit met hart en ziel.
    Oona, probeer toch nog van de dagen die je daar nog in het vooruitzicht hebt te genieten en hou de moed erin !
    We zijn benieuwd naar je aangekondigde foto's ...

    Lieve groetjes vanuit Beauvoorde

    Julie, Rani
    Inge, Frank

    BeantwoordenVerwijderen