Zoeken in deze blog

vrijdag 19 augustus 2011

Home sweet home..

Donderdag 18 augustus arriveerde ik zo'n 11 maanden vroeger dan voorzien terug in België.
De beslissing viel me zwaar en ik werd steeds nerveuzer bij het benaderen van Brussels Airport.
Mijn ouders en mijn vriend gaven me warm welkom terug, wat me deugd heeft gedaan.

Nu, de redenen waarom ik terug in België sta kan ik met moeite in een kort blog-bericht vervatten, maar ik plak er het label 'persoonlijke redenen' op. Voor diegene die teleurgesteld zijn in mijn falen, het spijt me dat mijn ervaring niet uitdraaide zoals zowel ik als jullie hadden verwacht. Het enige wat ik nu nog kan doen, is de toekomstige avonturiers voorbereiden op een life changing experience.. Mezelf neem ik voor een iemand te worden in de toekomst.

Mama, papa, bedankt voor deze mooie kans. Het is dan wel niet uitgedraaid zoals we het beide verwachtten, maar ik heb mij heel wat zelfkennis verworven in de afgelopen maand.

1 opmerking:

  1. Het is toch een nieuwe ontdekking geweest Oona, een nieuwe ervaring! Welkom thuis (eindelijk) => zie je wel, waar is die tijd dat je voor de eerste keer vertelde dat het waarschijnlijk twee weken zou duren tegen dat je naar huis kon komen, dat is nu ongeveer vijf weken of zo geleden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen